Qui êtes-vous ?

Ma photo
Cameroon
Po dešimties metų Paryžiuje, penkerių metų darbo restorane, milijono tautiečių klausimu "Kur galima skaniai Paryžiuje pavalgyti?", "Ką galima įdomaus ir neturistiško Paryžiuje pamatyti?" papasakosiu kur aš skaniai valgau ir kur einu, kai nenoriu nei turistų, nei eifelio bokšto. Bet tai yra mano nuomonė, mano mėgstamos vietos, mano paprastos dienos.

samedi 28 mars 2015

Pabaiga

Sveiki, va ir baigėsi mano trečioji misija. Liko tik šilti, gražūs prisiminimai. Nebežinau ką jums ir papasakoti. Misijos pradžioje įspūdžių daug, vėliau prie visko pripranti ir tai tampa norma. Sukūriau jums šiojį tokį video, gal leis įsivaizduot mano kasdienybę. Karas karas karas... sudėtinga.

Iki, bus ir ketvirtoji nuotykių serija. O kol kas, draugai, namai ir kiti paprasti džiaugsmai.
Bučkiai


1 commentaire: