Qui êtes-vous ?

Ma photo
Cameroon
Po dešimties metų Paryžiuje, penkerių metų darbo restorane, milijono tautiečių klausimu "Kur galima skaniai Paryžiuje pavalgyti?", "Ką galima įdomaus ir neturistiško Paryžiuje pamatyti?" papasakosiu kur aš skaniai valgau ir kur einu, kai nenoriu nei turistų, nei eifelio bokšto. Bet tai yra mano nuomonė, mano mėgstamos vietos, mano paprastos dienos.

vendredi 9 mai 2014

Pradžia

Turbūt pradėt sunkiausia. Net ir dabar, sukūriau blog'ą, išsirinkau spalvą, padidinau teksto dydį, o rašyt... reikia pradėt.
Ryt keliu sparnus į Kamerūną. Tai bus mano pirmoji humanitarinė misija. Pavyko pakliūti pas Gydytojus be sienų (kas nežinot, vikipedijoj aprašyta) ir pasiūlė misiją Centrinės Afrikos Respublikos pabėgėlių stovykloje.
Dirbsiu turbūt nelabai egzotiškai skambantį darbą - administracinį (biudžetai, buhalterija, įdarbinimai, atlyginimai ir visi kiti administraciniai leidimai bei popierizmai). Aš baigiau projekto koordinatoriaus studijas, bet pirmai misijai labai sunku susirasti darbą būtent šioje pozicijoje, nes reikia patirties misijose. Bet vistiek nuo kažko pradėti reikia.
Šią visą savaitę praleidau Ženevoje mokymuose, išmokau beprotiškai daug dalykų, net galva plyšta. Bet vakare grįžus į viešbutį taip tykiai nyku vienai. Ramybė prieš audrą..
Be to gavau ir lietuviškų linkėjimų: yra vienas lietuvis kuris dirba ten (t.y. dirbo, dabar dirba turbūt kitos šalies toje pačioje organizacijoje) jau dvidešimt metų. Ir yra jo sūnus. Taip kad kol kas regis aš trečia. Gal daugiau atsiras?
Rytoj kelyje praleisiu dvyliką valandų, bet viskas bus gerai. Man dažniausiai neblogai sekasi judančiuose aparatuose miegoti. Turėčiau praleisti sostinėje, Jaundė, dieną ar dvi ir tada bus dar viena kelionė automobiliu visiskai prie CAR sienos. Be to, prasidėjo liūčių sezonas, tai žiūrėsim kokie bus keliai... Liūčių sezonas reiškia ir maliarijos "sukilimą", nes uodų daugiau. Bet nesijaudinkit, aš dabar labai skiepyta ir labai daug vaistų turiu. Be to būsiu apsuptą gydytojų.
Daugiau nelabai turiu ką papasakoti, be to rašau su lietuviškom raidėm, tai sekasi labai lėtai... Parašysiu kai nuvažiuosiu, tikiuosi rasti internetą.
Bučkiai visiems
Ieva
Nuotrauka iš Togo.

2 commentaires:

  1. Labas Ieva! ačiū už nuostabius pasakojimus. Aš norėjau paklaust, gal kur praleidau, bet sakyk kaip pavyko tau patekti į šią misiją? Pati aktyviai domiuosi humanitarinėmis misijomis ir savanoryste Afrikoje. ir norėčiau pati vieną dieną nuvažiuoti. Gal galėtum pasidlinti nuo ko reiktų pradėt? :) Ačiū. Aistė.

    RépondreSupprimer
  2. Patenti pavyko, nes įveikiau atrankos testus ir pokalbius. Čia nėra koks nors įpatingas patekimas, kaip paprastas įsidarbinimas, toks kaip pvz banke, parduotuvėj ar pašte. Čia nėra savanorystė ar kokia jaunimo stovykla.
    Mokiausi mokykloje, kuri vadinasi Bioforce, kuri ruošia humanitarinius darbuotojus plius ankstesnė patirtis, plius ankstesni mokslai, plius kelios užsienio kalbos. Dabar dirbu tris mėnesius Kamerūne, grįšiu namo, pailsėsiu, ir vėl lėksiu į kitą šalį. Vat tiek, klausk jei dar kas įdomu.

    RépondreSupprimer