Qui êtes-vous ?

Ma photo
Cameroon
Po dešimties metų Paryžiuje, penkerių metų darbo restorane, milijono tautiečių klausimu "Kur galima skaniai Paryžiuje pavalgyti?", "Ką galima įdomaus ir neturistiško Paryžiuje pamatyti?" papasakosiu kur aš skaniai valgau ir kur einu, kai nenoriu nei turistų, nei eifelio bokšto. Bet tai yra mano nuomonė, mano mėgstamos vietos, mano paprastos dienos.

lundi 12 mai 2014

Nauji Nelaimėlio Džo nuotykiai

Sveiki, šiandien diena prasidėjo susitikimu biure. Tad reikėjo anksti keltis, greitai valgyt ir būti vietoje puse devynių. Naktį ne kaip miegojau, nes skaidėjo gerklę ir pakilo karštis (o karštyje karštis yra tikrai ne kas..). Ryte atlekiam, sako palaukit salėje, tuoj pradėsim. Tai mes ir laukėm liūdnai bežiūrėdami į wifi anteną, kuri neišspaudė jokio signalo... Galiausiai aš pasidaviau ir pasakiau jog mano savijauta yra švelniai tariant šūdina. O tada kaip visi sukruto, kaip visi susirūpino, tuoj surado vairuotoją, įkišo į ranką keliasdešimt tūkstančių frankų ir supakavę išsiuntė į prancūzų ambasados dispanserį. Na, ten nieko įdomaus neįvyko, gavau vaistų ir baigėsi. Grįždami aplankėm pora vaistinių ir tiek. Bet jau vairavimas vairavimas... Kažkaip neatėjo noras pavairuot, tikrai (nors šiaip labai mėgstu). Na grįžau, tada visi vorele lėkė klausti kaip aš jaučiuosi, ir ar ryt galėsiu lėktį į tundrą kur dirbsiu (na, ten net elektros ne visada yra, o kai elektros nėr - nėra ir vandens...). Čia dirbanti gydytoja, kuri yra koordinatorė medicininiais klausimais, kuri mane tokiu kosminiu ir neafrikietišku ritmu išsiuntė pas gydytoją, iškart pasakė jog ryt galėsiu išvažiuoti tik po jos patvirtinimo. Tik kolega prancūzas, sugadintas juodojo kapitalizmo, pareiškė jog niekas čia jokių kelionių neatšaukinės jei man skauda gerklę. Deja, ryt septintą sužinosim. Bet turėtų viskas būt ok. 
Na, o kadangi nuo 8:30 turėjom pradėti briefing'us, kurie deja, vyko afrikietišku ritmu ir prasidėjo po 14val. Pradžioj planavau nervintis, bet po to atsirado internetas.. O be to vistiek už tą laukimą atlyginimą moka. Tai va, ir nesinervinau. O daugiau nieko.. Nufotografavau jums Jaundės panoramą kuri matosi iš biuro balkono (čia priešais kažkokio parlametaro namas stovi). Bučkiai visiems. Ryt ilgas ir dulkėtas kelias laukia. 

1 commentaire:

  1. Rasyk vaike mano , gerai gaunasi , o ir mums fain, as is ryto ir puoliau prie kompo, ar yra tavo naujas straipsnis ir bingo, yra , valio ir sekmes

    RépondreSupprimer