Qui êtes-vous ?

Ma photo
Cameroon
Po dešimties metų Paryžiuje, penkerių metų darbo restorane, milijono tautiečių klausimu "Kur galima skaniai Paryžiuje pavalgyti?", "Ką galima įdomaus ir neturistiško Paryžiuje pamatyti?" papasakosiu kur aš skaniai valgau ir kur einu, kai nenoriu nei turistų, nei eifelio bokšto. Bet tai yra mano nuomonė, mano mėgstamos vietos, mano paprastos dienos.

lundi 2 mars 2015

Kelionė ne silpnų nervų skaitytojui

Šįkart silpnų nervų skaitytojams, geriau neskaityti. Savaitgalį buvau Bangyje, viskas super (aš turbūt tų įspūdžių, kad jau nebežinau nei ką pasakot, nei ką rašyt). O ir jėgų kiekis jau mažėja su diena.. 

Tai va, kelionė į savaitgalį. Va jums lėktuvėlis, kuris puikiai pusę Centrinės Afrikos Respublikos apskrenda ir mūsų darbuotojai gali greičiau keliauti (nes keliai keleliai tai ojojoji).


Oro uostas. Tik pastatas neveikia. Praeinam pro šoną.


Lėktuvas iš vidaus kuris transformavosi į privatų skrydį, nes visus keliautojus kituose miestuose išdalinom. Bagažai matosi ten kairėje, lėktuvo gale. 


Kabina, matoma iš keleivio sėdimos vietos. Gali viską stebėti ir girdėti.


 Berberatis - antras šalies miestas. Miestas, kuriame dirbame.





 Kaimukas iš viršaus.



Namukai.

Pilotas pila benziną. 


Nusileidimo takas. Žmonės šalia. Asfaltuotas nusileidimo takas yra tik Bangyje.


Tiek šikart. Trumpai.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire